foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
2017: Website revisienummer drie. Vol met foto's en verhalen over Thom en Bas. Thom is inmiddels bezig met zijn beroepsopleiding in Amsterdam en Bas zit op de middelbare school en fietst dagelijks heen en weer met een goed gevulde rugzak.vanderWaa.NL

vanderWaa.nl

van der Waa - Familiewebsite

Gelukkig nieuwjaar!

Dit jaar waren we bij Oom Jan Piet en Tante Ineke in Wognum, Ik ben eerst nog wat gaan slapen en tegen 12 uur werd ik wakker om Oud en Nieuw te gaan vieren. Best een beetje eng al dat vuurwerk.

Image

Samen met Danny heb ik de vuurpijlen afgestoken, dat was heel spannend.... opeens begint de lont te branden en dan moet je maken dat je wegkomt.

Image

Na het vuurwerk nog even lekker op de bank hanguh met mijn homies Danny en Manon.

Image

Het was nog steeds Kerstvakantie en dus gingen we leuke dingen doen, zoals een bezoekje aan Fort Kijkduin. Daar leer je veel over de duinen en de zee en kan je onder de haaien door lopen in het aquarium.

Image

En na het bezoek aan het fort zijn we natuurlijk nog even naar het strand geweest, lekker rennen en schelpen zoeken en mijn naam schrijven in het zand.

Image

Het was best koud dus Bas bleef lekker in zijn wagen zitten, ik heb dus zijn naam maar in het zand geschreven.

Image

Lekker samen even in de huiskamer kruipen.

Image

 Het is bewezen, er zit tijdelijk inderdaad 25% extra in de doos tissues!

Image

 Even ontspannen op schoot bij Oom Jan Piet..... (Ik ken die trui ergens van volgens mij)

Image

Thom the Sjoelman, ik ben best goed al zeg ik het zelf en omdat mijn armen nog lekker slank zijn kan ik de stenen die ik te zacht heb gesjoeld gewoon terugpakken :-).

Image